Při objednávce nad 1200Kč je poštovné ZDARMA. Pro registrované zákazníky, kteří nakoupí 2 a více položek, máme připravenou 10% slevu z nákupu

Voda v těle, jak s ní zatočit

Cvičíte, spalujete tuky, přesto nehubnete? 

Pravděpodobně hubnete, ale můžete zadržovat vodu, která se hromadí v okolních tkáních a překrývá vaše tělo jako "zimní bunda". 

Tvrdá práce tak není nikde vidět! A pokud zadržujete vodu, necítíte se dobře, mohou se objevit potíže s trávením a pobolívání břicha

 

Jak nastavit rovnováhu tekutin ve vašem těle?

  

 

1. PIJTE VODU, ABYSTE MOHLI VYLOUČIT VODU 

Jednou z nejlepších věcí, kterou můžete udělat pro snížení retence vody je pít vodu. Normálně, podle Vašeho pocitu. Někdo přijímá tekutin méně, někdo více. Nesmysl je chodit s lahví vody po městě a neustále vodu popíjet. Na druhou stranu, pokud nebudete přijímat tekutiny vůbec, můžete si uškodit. 

Naše tělo se může přizpůsobit každé situaci a vyjímkou není ani dehydratace.

Pokud málo pijete, z hypofýzy se začne uvolňovat antidiuretický hormon, který snižuje množství vody vylučované močí.
Vylučovaná tekutina obsahuje vysokou koncentraci sodíku a jiné odpady. To způsobuje nadýmání!

Navíc, pokud málo pijeme, tělo může reagovat tak, že začne zadržovat přijímané tekutiny ve snaze vyrovnat podíl vody v těle.

A naopak.  Pokud pijeme dostatek vody, omezí se vylučování antidiuretického hormonu a organismus může vyplavit více vody. 

 


2. OMEZTE SŮL - sůl a voda jsou dvě kamarádky, které se snaží udržet na stejné hladině

Sůl  je pro naše přežití nezbytná. Ale vysoké množství soli (sodíku) v těle způsobuje nerovnováhu hladiny tekutin a dochází k zadržování vody v tkáních. 

Když vzrůstá hladina sodíku, uvolňuje se antidiuretický hormon, který omezuje vylučování vody z těla ven. Tělo se snaží vyrovnat poměr vody a sodíku v těle. Zadržujeme vodu! 

Protože voda a sodík pracují společně a udržují zdravou rovnováhu, pokud přijmete mnoho soli,  je potřeba doplnit i vodu. 

Pokud je příjem vody nízký a hladina sodíku je vysoká, uvolní se antidiuretický hormon, který může způsobit zadržování vody, aby pomohl vyrovnat hladinu vody a sodíku v těle. Zajistěte si dostatečný příjem tekutin při každém příjmu slaného pokrmu!

 

3. OMEZTE SACHARIDY

Sacharidy se rozkládají na glukózu (cukr v krvi). Když vzroste cukr v krvi, nastane následující:

1. cukr může být proměněn na energii

2. cukr se uloží ve svalech jako glykogen

A teď pozor, glykogen sebou nabírá i vodu.

Na 1g glykogenu připadnou 3g vody!

Je však třeba poznamenat, že skladování glykogenu ve svalu společně s vodou není nutně špatná věc.

Glykogen uložený ve svalech slouží sportovcům jako zdroj energie a voda pomáhá hydratovat organismus a při sportu odvádí teplo.

Tzn, každá porce těstovin, brambor nebo pečiva, pokud se nehýbete, se uloží v těle jako cukr a nabalí na sebe vodu.

 


Své hubnutí podpoříte popíjením čajů z pampelišky, ibišku, kopřivy, užíváním přírodních diuretických doplňků

Určitě stojí za vyzkoušení doplněk stravy na bylinné bázi QUICK DREN , který vyrábí společnost New Source Supplements v České rebuplice. 
Quick Dren získal letošního roku 2018 ještě silnější, inovativní složení, které podporuje snížení otoků a pomáhá vylučovat nadměrné množství vodu z organismus.

Velkým plus Quick Drenu je to, že  obsahuje velice důležité minerálý pro lidské tělo. Těmi jsou  hořčík, draslík a korálový vápník. Doplňování minerálů je zásadní podmínkou pro udržení rovnováhy tekutin v organismu.

S Quick Drenem, dodržováním poměřu soli a vody v těle a s každodením protahováním těla se zbavíte otoků a vody v těle jednou pro vždy

 

Reference:

  1. Fressinaud, P., Rohmer, V., Galland, F., Marcais, J., Bigorne, J. C., & Fressinaud, L. (1979, December). Effects of low, normal and high sodium diet on antidiuretic hormone and prolactin (author’s transl). In Annales d’endocrinologie (Vol. 41, No. 1, pp. 63-64).
  2. Kojima, S., Inoue, I., Hirata, Y., Saito, F., Yoshida, K., Abe, H., … & Yokouchi, M. (1987). Effects of changes in dietary sodium intake and saline infusion on plasma atrial natriuretic peptide in hypertensive patients. Clinical and Experimental Hypertension. Part A: Theory and Practice, 9(7), 1243-1258.
  3. Luft, F. C., Rankin, L. I., Bloch, R., Willis, L. R., Fineberq, N. S., & Weinberger, M. H. (1983). The effects of rapid saline infusion on sodium excretion, renal function, and blood pressure at different sodium intakes in man. American Journal of Kidney Diseases, 2(4), 464-470.
  4. Sagnella, G. A., Markandu, N. D., Buckley, M. G., Miller, M. A., Singer, D. R., & MacGregor, G. A. (1989). Hormonal responses to gradual changes in dietary sodium intake in humans. American Journal of Physiology-Regulatory, Integrative and Comparative Physiology, 256(6), R1171-R1175.
  5. Clare, B. A., Conroy, R. S., & Spelman, K. (2009). The diuretic effect in human subjects of an extract of Taraxacum officinale folium over a single day. The Journal of Alternative and Complementary Medicine, 15(8), 929-934.
  6. Ai, P., Yong, G., Dingkun, G., Qiuyu, Z., Kaiyuan, Z., & Shanyan, L. (2008). Aqueous extract of Astragali Radix induces human natriuresis through enhancement of renal response to atrial natriuretic peptide. Journal of ethnopharmacology, 116(3), 413-421.
  7. Murthy, A. R., Dubey, S. D., & Tripathi, K. (2000). Anti-hypertensive effect of Gokshura (Tribulus terrestris Linn.)-A clinical study. Ancient science of life, 19(3-4), 139.
  8. Fernández-Elías, V. E., Ortega, J. F., Nelson, R. K., & Mora-Rodriguez, R. (2015). Relationship between muscle water and glycogen recovery after prolonged exercise in the heat in humans. European journal of applied physiology, 115(9), 1919-1926.
 
 
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.