Voda v těle, jak s ní zatočit

Cvičíte, spalujete tuky, přesto nehubnete? 

Pravděpodobně hubnete, ale můžete zadržovat vodu, která se hromadí v okolních tkáních a překrývá vaše tělo jako "zimní bunda". 

Tvrdá práce tak není nikde vidět! A pokud zadržujete vodu, necítíte se dobře, mohou se objevit potíže s trávením a pobolívání břicha

 

Jak nastavit rovnováhu tekutin ve vašem těle?

  

 

1. PIJTE VODU, ABYSTE MOHLI VYLOUČIT VODU 

Jednou z nejlepších věcí, kterou můžete udělat pro snížení retence vody je pít vodu. Normálně, podle Vašeho pocitu. Někdo přijímá tekutin méně, někdo více. Nesmysl je chodit s lahví vody po městě a neustále vodu popíjet. Na druhou stranu, pokud nebudete přijímat tekutiny vůbec, můžete si uškodit. 

Naše tělo se může přizpůsobit každé situaci a vyjímkou není ani dehydratace.

Pokud málo pijete, z hypofýzy se začne uvolňovat antidiuretický hormon, který snižuje množství vody vylučované močí.
Vylučovaná tekutina obsahuje vysokou koncentraci sodíku a jiné odpady. To způsobuje nadýmání!

Navíc, pokud málo pijeme, tělo může reagovat tak, že začne zadržovat přijímané tekutiny ve snaze vyrovnat podíl vody v těle.

A naopak.  Pokud pijeme dostatek vody, omezí se vylučování antidiuretického hormonu a organismus může vyplavit více vody. 

 


2. OMEZTE SŮL - sůl a voda jsou dvě kamarádky, které se snaží udržet na stejné hladině

Sůl  je pro naše přežití nezbytná. Ale vysoké množství soli (sodíku) v těle způsobuje nerovnováhu hladiny tekutin a dochází k zadržování vody v tkáních. 

Když vzrůstá hladina sodíku, uvolňuje se antidiuretický hormon, který omezuje vylučování vody z těla ven. Tělo se snaží vyrovnat poměr vody a sodíku v těle. Zadržujeme vodu! 

Protože voda a sodík pracují společně a udržují zdravou rovnováhu, pokud přijmete mnoho soli,  je potřeba doplnit i vodu. 

Pokud je příjem vody nízký a hladina sodíku je vysoká, uvolní se antidiuretický hormon, který může způsobit zadržování vody, aby pomohl vyrovnat hladinu vody a sodíku v těle. Zajistěte si dostatečný příjem tekutin při každém příjmu slaného pokrmu!

 

3. OMEZTE SACHARIDY

Sacharidy se rozkládají na glukózu (cukr v krvi). Když vzroste cukr v krvi, nastane následující:

1. cukr může být proměněn na energii

2. cukr se uloží ve svalech jako glykogen

A teď pozor, glykogen sebou nabírá i vodu.

Na 1g glykogenu připadnou 3g vody!

Je však třeba poznamenat, že skladování glykogenu ve svalu společně s vodou není nutně špatná věc.

Glykogen uložený ve svalech slouží sportovcům jako zdroj energie a voda pomáhá hydratovat organismus a při sportu odvádí teplo.

Tzn, každá porce těstovin, brambor nebo pečiva, pokud se nehýbete, se uloží v těle jako cukr a nabalí na sebe vodu.

 


Své hubnutí podpoříte popíjením čajů z pampelišky, ibišku, kopřivy, užíváním přírodních diuretických doplňků

Určitě stojí za vyzkoušení doplněk stravy na bylinné bázi QUICK DREN , který vyrábí společnost New Source Supplements v České rebuplice. 
Quick Dren získal letošního roku 2018 ještě silnější, inovativní složení, které podporuje snížení otoků a pomáhá vylučovat nadměrné množství vodu z organismus.

Velkým plus Quick Drenu je to, že  obsahuje velice důležité minerálý pro lidské tělo. Těmi jsou  hořčík, draslík a korálový vápník. Doplňování minerálů je zásadní podmínkou pro udržení rovnováhy tekutin v organismu.

S Quick Drenem, dodržováním poměřu soli a vody v těle a s každodením protahováním těla se zbavíte otoků a vody v těle jednou pro vždy

 

Reference:

  1. Fressinaud, P., Rohmer, V., Galland, F., Marcais, J., Bigorne, J. C., & Fressinaud, L. (1979, December). Effects of low, normal and high sodium diet on antidiuretic hormone and prolactin (author’s transl). In Annales d’endocrinologie (Vol. 41, No. 1, pp. 63-64).
  2. Kojima, S., Inoue, I., Hirata, Y., Saito, F., Yoshida, K., Abe, H., … & Yokouchi, M. (1987). Effects of changes in dietary sodium intake and saline infusion on plasma atrial natriuretic peptide in hypertensive patients. Clinical and Experimental Hypertension. Part A: Theory and Practice, 9(7), 1243-1258.
  3. Luft, F. C., Rankin, L. I., Bloch, R., Willis, L. R., Fineberq, N. S., & Weinberger, M. H. (1983). The effects of rapid saline infusion on sodium excretion, renal function, and blood pressure at different sodium intakes in man. American Journal of Kidney Diseases, 2(4), 464-470.
  4. Sagnella, G. A., Markandu, N. D., Buckley, M. G., Miller, M. A., Singer, D. R., & MacGregor, G. A. (1989). Hormonal responses to gradual changes in dietary sodium intake in humans. American Journal of Physiology-Regulatory, Integrative and Comparative Physiology, 256(6), R1171-R1175.
  5. Clare, B. A., Conroy, R. S., & Spelman, K. (2009). The diuretic effect in human subjects of an extract of Taraxacum officinale folium over a single day. The Journal of Alternative and Complementary Medicine, 15(8), 929-934.
  6. Ai, P., Yong, G., Dingkun, G., Qiuyu, Z., Kaiyuan, Z., & Shanyan, L. (2008). Aqueous extract of Astragali Radix induces human natriuresis through enhancement of renal response to atrial natriuretic peptide. Journal of ethnopharmacology, 116(3), 413-421.
  7. Murthy, A. R., Dubey, S. D., & Tripathi, K. (2000). Anti-hypertensive effect of Gokshura (Tribulus terrestris Linn.)-A clinical study. Ancient science of life, 19(3-4), 139.
  8. Fernández-Elías, V. E., Ortega, J. F., Nelson, R. K., & Mora-Rodriguez, R. (2015). Relationship between muscle water and glycogen recovery after prolonged exercise in the heat in humans. European journal of applied physiology, 115(9), 1919-1926.
 
 
 

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení